zaterdag 19 januari 2008

Bijna weg bij 'iene miene mutte'

In het begin vond ik mijn stageplek niet leuk, ik zat er ook heel erg tegenop om erna toe te gaan.
Want ik kon niet goed met mijn leidsters overweg omdat ik erg moest wennen aan de nieuwe situatie, en dat ik ook bij een peuterspeelzaal kwam.
Nu dat mijn stage er bijna op zit heb ik een hele leuke tijd gehad en kan ik ook goed met de leidsters overweg.
Ik denk ook wel dat ik ze erg zal missen en ik zal zeker zo af en toe even langskomen!

De afgelopen tijd heb ik zelfs nog leuke uitjes gedaan, nu mijn stage er bijna op zit vragen ze mij wanneer ik tijd heb om in de toekomst nog te helpen met zulke uitjes.
Ik vind het erg leuk dat ze mij dat vragen, dat betekend dus dat ik toch wel goed functioneer in het vak en dat ik nu ook goed met mijn leidsters overweg kan.
Ze zouden mij graag als collega willen hebben, heb ik gehoord van hun.

2 opmerkingen:

Antoinette Engbers zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Antoinette Engbers zei

Dat is een hartstikke mooi compliment. Dat zegt wel wat als ze jou als collega willen hebben. Gelukkig dat het goed afgelopen is met je stage want als je het op een BPV plek niet leuk vindt, dan is een half jaar wel heel erg lang