zaterdag 19 januari 2008

Piramide

Voordat ik met piramide begon leek mij dit zwaar en veel praktijk.
Nu ik er een tijdje mee aan de gang ben, vind ik het toch veel theorie en moeilijk eigenlijk helemaal niet.

Want je maakt je opdrachten en in de klas krijg je heel veel informatie mee waarvan je veel leert.
Ook heb ik enkele opdrachten van mijn piramide meegenomen naar mijn stage en ook uitgevoerd.
De kinderen vonden dit erg leuk en hebben dus ook goed meegedaan.

Ik vind het jammer dat niet alle leerlingen mee kunnen doen aan de piramide, want je kunt veel dingen leren van de piramide-lessen waarbij je veel gebruik kunt maken op je stage die ook erg nuttig zijn.

1 opmerking:

Antoinette Engbers zei

Ik ben blij dat je zo positief denkt over de piramide training. Gelukkig maar want het kost extra tijd en inspanning en als het dan ook nog niet leuk is.