zondag 20 januari 2008

Mijn verjaardag


3 november werd ik 19 jaar en hield ik mijn verjaardag op de psz.
De leidsters zeiden tegen mij dat ik iets in de keuken moest gaan doen omdat ze met de kinderen iets voor mij wouden maken wat ik niet mocht zien.

In de keuken had ik het fruit en drinken klaar gemaakt.De kinderen waren toen druk aan de gang om iets voor mij te maken.De leidsters zeiden tegen de kinderen dat ze niet mochten zeggen wat ze voor mij gingen maken omdat het een verassing was.En dat ik het pas in de kring mocht zien.

Toen de kinderen klaar waren, mocht ik weer naar binnen.T kwam gelijk bij mij en zei dat hij een mooie tekening voor mij had gemaakt en dat ik dat niet mocht weten omdat het een verassing was.Ik moest hier erg om lachen.

In de kring gingen we eten en drinken en daarna mijn verjaardag vieren.De werden allerlei verjaardagsliedjes gezongen en daarbij kreeg ik een bloemenbrosje op gespeld.Ik had de kinderen spekjes gegeven en dat vonden ze wel lekker.
Van de kinderen kreeg ik een soort boekje met allerlei tekeningen van de kinderen die ze zelf hadden gemaakt.Dit vond ik erg leuk om te krijgen en dat ik daarbij wist hoe druk ze hiermee waren.Hierna hebben we nog gedanst en het was een gezellige midag.

Geen opmerkingen: