zondag 20 januari 2008

C. wil net zoals mij worden.

De moeder van C. kwam laatst bij mij en zei dat C. het thuis veel over mij had en dat ze ook had gezegd dat ze later net zo wou worden als ik.Ik vond het leuk om te horen want dan maak ik wel indruk op C. Terwijl ik niet meer met haar omga dan de andere kinderen.

Ook had ik haar een keer gezien bij een wedstrijd wat ik reed met mijn paard en C. was daar ook.Toen ze mij daar had gezien vertelde ze tegen veel mensen dat haar juffrouw paard rijd en dat ze dat ook wou gaan doen als ze oud genoeg was.

Ik vond het allemaal erg grappig en leuk om te horen.Ik had nog nooit mee gemaakt dat ik zoveel indruk op een kind kan maken en dat een kind dat dan zegt.
Ik wist wel dat wij als voorbeeldfuncties worden gezien, maar had het zelf nog niet echt letterlijk gehoord van een kind.En dat was een leuke belevenis.

Geen opmerkingen: